«هناس» به مناسبت سالروز شهادت داریوش رضایی‌نژاد روی آنتن شبکه نمایش می‌رود + زمان پخش استوری پژمان بازغی در واکنش به فوت مرحوم سعید راد + عکس پیام رئیس سازمان سینمایی به مناسبت درگذشت «سعید راد» نامه صریح وزارت فرهنگ و ارشاد به اداره کار خراسان‌رضوی بابت بازنشستگی خبرنگاران «ایستاده با گرگ» نامزد جایزه ویژه بخش مستند جشنواره روسیه شد حکایت مرد تن لش و گُنده غول‌های بیابان شاعر یا نویسنده نمی‌تواند مانند یک ربات به صورت مداوم، اثر تولید کند درباره بازی زنده یاد «سعید راد» در سریال های تلویزیونی «بک گراند» به شبکه نمایش خانگی آمد زمان تشییع زنده‌یاد «سعید راد» اعلام شد+ جزئیات کمک چهارونیم‌میلیون‌دلاری «جنیفر لوپز» به فلسطین ساخت سریال «پایتخت ۷» در چه مرحله‌ای است؟ «سکوت تلخ» آماده نمایش شد واکنش پرویز پرستویی به درگذشت «سعید راد» + عکس تصویری قدیمی از مرحوم سعید راد و فرزندانش + عکس «گردبادها» گیشه سینمای آمریکا را تصاحب کرد
سرخط خبرها

زائران حج به رمی جمرات رسیدند + فیلم

  • کد خبر: ۱۱۶۱۹۳
  • ۱۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۲
زائران حج به رمی جمرات رسیدند + فیلم
عملیات انتقال زائران حج تمتع به مشعرالحرام انجام شد و امروز زائران برای انجام رمی جمرات سه‌گانه راهی سرزمین منا شدند.

عملیات انتقال زائران حج تمتع از عرفات به سوی مشعرالحرام، غروب روز گذشته با ۱۵۰ دستگاه اتوبوس آغاز شد و هزاران زائر حج تمتع در این صحرای دل‌انگیز، بیتوته کردند.

زائران ایرانی نیز تا صبح امروز هم‌زمان با روز عید قربان در عربستان در مشعرالحرام بیتوته کردند و برخی که برای انجام رمی جمرات اقدام به جمع‌آوری سنگ نکرده بودند، پس از جمع‌آوری سنگ برای رمی جمرات سه گانه آماده شدند.

 

بیتوته زائران در مشعرالحرام

صبح امروز زائران کشورهای مختلف به سوی منا حرکت کرده و بسیاری از زائران کشورمان بر اساس زمان‌بندی اعلام شده از سوی مسؤولان به انجام رمی جمرات پرداختند و روند حضور زائران در منا و رمی جمرات ادامه دارد.

امسال رمی جمرات همچون سال‌های قبل از کرونا انجام می‌شود. این امر در حالی است که در ۲ سال اخیر که حج تمتع با محدودیت برگزار شد، زائران در صفوف منظم و رعایت فاصله اجتماعی به رمی جمرات پرداخته و به شیطان نمادین سنگ زدند.

رمی جمرات در منا هم‌زمان با عید قربان و ۲ روز پس از آن انجام می‌شود که در ادامه فیلمی از نخستین مرحله از مراسم رمی جمرات حج ۱۴۴۳ را که در روز عید قربان در حال حال انجام است، مشاهده می‌کنید:

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->